Η Αλήθεια κύριε Πολυχρονιάδη την οποία προφανώς αγνοείτε(;) έχει να κάνει ως εξής:
Όταν έληξε η σύμβαση του ΕΟΠΥΥ με την συγκεκριμένη εταιρεία και μέχρι να ξεκινήσει ο διαγωνισμός για την υπογραφή νέας σύμβασης, ο ΠΦΣ έπρεπε να αποφασίσει εάν, με οποιονδήποτε τρόπο, θα συνέχιζε την λειτουργία της η συγκεκριμένη υπηρεσία ή θα σταματούσε, με άμεσο αποτέλεσμα την ΑΠΟΛΥΤΗ αδυναμία πληρωμής μας αφού δεν θα επεξεργαζόταν κανείς τις συνταγές μας.
Η επεξεργασία των συνταγών των φαρμακείων ήταν και είναι αρμοδιότητα του ΕΟΠΥΥ.
Εμείς επιβαρυνθήκαμε για ένα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ χρονικό διάστημα το κόστος αυτής της υπηρεσίας και μετά από απόφαση της ΓΣ γιατί ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ άλλη λύση. Εάν δεν επιλέγαμε τότε αυτή την λύση, η πλειοψηφία των συναδέλφων θα κατέκρινε την «κωλυσιεργία», την «αργοπορία» κλπ. κλπ. του ΠΦΣ για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
Πράγματι υπήρξε η δέσμευση ότι τα ποσά αυτά θα συμψηφιστούν με κάποιο rebate.
Εάν αποφασίσει ο κλάδος ότι αυτή η δέσμευση τίθεται προς διεκδίκηση, δεν διαφωνούμε.
Αυτονόητο όμως δεν είναι τίποτα πλέον.
Η απάντηση σε ΟΛΑ τα «φλέγοντα» ερωτήματά σας, είναι μια:
Η σύμβαση μεταξύ ΠΦΣ και unisystems, έληξε τον περασμένο Ιούνιο, και αυτό είναι επίσης γνωστό στην πλειοψηφία των συναδέλφων.
Ο έλεγχος των συνταγών των φαρμακείων διεκπεραιώνεται πλέον από τον ΕΟΠΥΥ.
Συνεπώς, όπως δεν είχατε καμία ενημέρωση από τον ΕΟΠΥΥ πριν για την επεξεργασία των συνταγών, δεν θα έχετε και από τώρα και στο εξής.
ΠΑΝΦΑΣΥΝ